ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΑΓΓΕΛΩΝ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ – ANGELS SHELTERHOTEL
ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΟΣΟ COVID -19.
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ: ΚΡΟΓΓΟΥ ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ : ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΟΣ
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΥΠΟΠΤΟΥ ΚΡΟΥΣΜΑΤΟΣ:ΚΡΟΓΓΟΥ ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ:ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΟΣ.
ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΔΙΑΜΟΝΗ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ:
- Το προσωπικό μας, λαμβάνει τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής (πλύσιμο χεριών), και κρατά αποστάσεις τουλάχιστον ενός μέτρου από τους πελάτες (αποφεύγουμε τις χειραψιες κτλ) και ακολουθούμε τους κανόνες υγιεινής.Το προσωπικό , είναι εκπαιδευμένο στην τήρηση του πρωτοκόλλου.
- Απαγορεύουμε την είσοδο σε δωμάτια , σε μη διαμένοντες.
- Η ταυτότητα ή το διαβατήριο του επισκέπτη επιδεικνύεται για την αναγραφή των στοιχείων, όπως επίσης οι κάρτες πληρωμών σκανάρονται στο pos , από τους κατόχους τους.
- Στην υποδοχή (reception desk) υπάρχει άλλο αντισηπτικό για χρήση από τον πελάτη και άλλο για τον εργαζόμενο.
- check in από τις 3.00 μμ – check out μέχρι τις 11.00 πμ. Το δωμάτιο καθαρίζεται και απολυμαίνεται επιμελώς, παραμένει 24 ώρες κενό και έπειτα δεχεται τον επόμενο επισκέπτη.
- Απολύμανση των key cards –τοποθετούνται σε ειδικό δοχείο προς απολύμανση.
- Συντονίζουμε την κατάσταση ώστε να αποφεύγετε ο συνωστισμός κατά το check-in/check-out – τήρηση αποστάσεων.
- Απολυμαίνουμε καθημερινά,όσες φορές χρειαστεί τις επιφάνειες της υποδοχής (reception desk),καθώς και ενίσχυσαμε τις υπηρεσίες υγιεινής σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους και ειδικότερα σε αντικείμενα «υψηλού κινδύνου» (πχ. Πόμολα)
- Προσθέσαμε επιδαπέδια σήμανση σε απόσταση δύο μέτρων όπου θα στέκεται ο πελάτης στο χώρο αναμονής, και έγινε κατάλληλη διάταξη των επίπλων και ορθή διαχείριση της ουράς με στόχο τη μείωση του χρόνου αναμονής.
- Το πρωινό σερβίρεται σε ατομικό δίσκο . Τα μαχαιροπίρουνα δίδονται τυλιγμένα σε μεμβράνη.
- Μη συχνός καθαρισμός δωματίου κατά τη διάρκεια της διαμονής (αποφυγή επαφής εργαζομένων καθαριότητας με πιθανό κρούσμα και περαιτέρω μετάδοση).
- Καταργήσαμε την καθημερινή αλλαγή ιματισμού και πετσετών, παρά μόνο κατόπιν αιτήματος σας.
- Τοποθετήσαμε κάλυμμα μιας χρήσης στα χειριστήρια της τηλεόρασης.
- Aνοίγουμε τα παράθυρα για φυσικό αερισμό του χώρου καθημερινά.
- Ειδικός εξοπλισμός (medical kit) για την περίπτωση εμφάνισης περιστατικού, όπως γάντια και μάσκες μιας χρήσης, αντισηπτικά, καθαριστικά μαντηλάκια, μακρυμάνικη ρόμπα, θερμόμετρο.
- Όταν ζητείται, υπάρχει δυνατότητα: α) ενημέρωσης επισκεπτών για την πολιτική του καταλύματος και τα μέτρα που έχει λάβει για την αντιμετώπιση τυχόν περιστατικών, β) παροχής χρήσιμων πληροφοριών για παρόχους υγείας, δημόσια και ιδιωτικά νοσοκομεία, νοσοκομεία αναφοράς για COVID-19, φαρμακεία κτλ στην περιοχή.
- Για τους σκοπούς δράσεων προστασίας της δημόσιας υγείας, η διεύθυνση του καταλύματος οφείλει και τηρεί αρχείο των μελών προσωπικού και όλων των ατόμων που διέμειναν στο ξενοδοχείο -όνομα, εθνικότητα, ημερομηνία άφιξης και αναχώρησης, στοιχεία επικοινωνίας (διεύθυνση, τηλέφωνο, e-mail)-, ώστε να καθίσταται δυνατή η επικοινωνία με τις στενές επαφές τυχόν κρούσματος COVID-19, που ενδέχεται να ταυτοποιηθεί εκ των υστέρων. Απαραίτητα γίνεται καταγραφή κι ενημέρωση του βιβλίου υπηρεσίας και συμβάντων.
- Δίδεται προσοχή στο Γενικό Κανονισμό περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR)
και ενημερώνουμε όλους τους επισκέπτες μας, ότι τηρείται αρχείο για λόγους προστασίας δημόσιας υγείας. Καλή διαμονή!